fredag 31 augusti 2012

Blandat

Det blev en lång dag för mig då jag lämnade kontoret först kvart i fem. Jag brukar försöka gå tidigt på fredagar - nu när jag har chansen - men idag fick jag snällt vänta in chefen för en underskrift innan jag kunde åka hem. Det är mycket budgetsnack nu för tiden och idag var inget undantag vilket gjorde att jag nästan inte har sett min chef alls idag.

Trots att jag åkte hem sent (i mitt tycke) så var det otroligt mycket trafik och det gick inte fort. Det visade sig sen att det hade hänt tre olyckor på en annan väg än den jag åkte på men köerna sprider sig när folk försöker ta andra vägar än förbi olyckan.
Och trots den mycket bryska behandlingen igår mår jag hyfsat bra idag. Har inte behövt äta några värktabletter och är inte så farligt svullen.
Det enda jobbiga var att det var svårt att äta då jag inte kan öppna munnen så mycket. Jag åt kyckling och pommes frites till lunch och det var inte helt enkelt. Hoppas att det är bättre imorgon då det är dags för årets första kräftskiva!
PS. Jag luras inte på bilden - jag kan verkligen inte gapa mer än så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar