tisdag 14 augusti 2012

Årets medalj...

...för sämsta mamman går till mig! Dottern har i ca två veckors tid klagat på att hon haft ont i tänderna. Hon har pekat på ena hörntanden och det kom lite blod emellanåt. Jag såg dock inget men blev ändå lättad när hon blev kallad idag. Allt såg bra ut men den stora överraskningen var att hon fått en 6-årstand och ytterligare en var på väg. Inte undra på att hon haft ont! Känner mig verkligen som världens sämsta mamma!

Hade dessutom urtråkigt på jobbet idag så jag vill bara att denna dag ska ta slut. Har alltid tyckt att måndagar är veckans värsta dag med tanke på hur bra det gick på jobbet igår jämfört med idag med kan tänka mig att byta till tisdagar. Ligger nu i sängen med dottern och hoppas vakna upp imorgon på ett strålande humör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar