onsdag 14 mars 2012

Upp igen

Skam den som ger sig. Det är bara att ge sig upp i sadeln igen när man har ramlat av hästen. Eller som i mitt fall, ut och springa igen trots måndagens "nederlag". Det blev en tur runt Härlanda Tjärn med en väninna och det var ljuvligt ute! Vi sprang i solnedgången och hörde fåglarna kvittra hela tiden. Fantastiskt! Jag har lite känningar i vänsterbenet och måste träna upp mina benhinnor så att jag inte åker på dessa ömmande muskler igen. Nu ska jag vila kroppen och ta en promenad i helgen istället för att stressa på musklerna. Förhoppningsvis blir det fint väder även då!

Min man fick idag den finaste komplimang man kan få (återberättad av en av förskolepedagogerna). Dottern sa att hon önskade att man kunde gifta sig med två stycken för hon vill gärna gifta sig med sin pappa också. Hon var även lite sur på mig för att jag hann före! :-) Vårt älskade lilla hjärta! Vi är så glada att hon är tillbaka, till och med lite bättre än hon var förut.

Vad är den finaste komplimang du fått?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar