fredag 30 mars 2012

Trött fredag

Idag är vi trötta hela familjen. Jag hade 131 mail i inkorgen och jag hann i princip bara att gå igenom alla dessa innan det var dags att gå hem. Skönt ändå att inte ha en massa ouppklarade mail inför nästa vecka.

Har funderat över vad april ska innebära för mig och känner nästan att det jag har bestämt mig för tidigare har inträffat månaden efter - med undantag för januari. Mars har varit en månad av utflykter och spontansaker fast den skulle bestå av nätverkande inför jobbsökning. Jaja, bättre än ingenting alls men jag behöver ändå börja fokusera och verkligen göra det jag har föresatt mig.

Imorgon är sista dagen i mars och jag vet inte riktigt ännu vad jag ska göra nästa månad. Har lite olika tankar om nästa steg men har inte tagit ett slutgiltigt beslut än. Men så har jag ju hela dagen på mig imorgon också! :-)

Vad vill du ha ut av april månad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar