söndag 11 mars 2012

Mycket bra helg

Ja, det har varit en mycket bra helg. Gårdagen var toppen och även denna dag har gått i samma anda. Idag har hela familjen varit och badat. Det var en födelsedagspresent till min svärmor så hon var också med. Det var jättemysigt och dottern, som började lite rädd och osäker i vattnet, avslutade besöket med att åka vattenruschkana själv och doppa huvudet under vattnet. Nu gäller det att smida medan järnet är varmt så nästa badäventyr blir - förhoppningsvis - The Reef i Fredrikshamn.

Efter utelunch och vila hemma åkte dottern och jag för att handla. Hon var på strålande humör och jag njöt verkligen av att vara tillsammans med henne. Och det känns bra att säga det för det var verkligen längesedan jag gjorde det! Hon fick små uppgifter i affären och tog dem på stort allvar. Vi skojade och skrattade tillsammans - helt underbart! När jag nattade henne förut sa hon att det bästa idag var besöket till simhallen. Det känns bra i magen att få höra det!

Hur har din helg varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar