onsdag 7 mars 2012

Ispeeling

Ja, det fick jag ikväll av den timslånga promenad jag gått med en vän. Men ut skulle vi - och nu efteråt känns det ju bra om än lite ömt i ansiktet. Trots att vi tyckte att vi gick långt så blev det bara lite drygt 5 km. Och det ligger i linje med hur jag känner varje gång jag är ute och springer. Jag tycker ofta att jag springer väldigt långt - och blir lika ofta besviken när jag kollar distansen efteråt. Men det är dags att tänka om och istället börja springa längre så att jag förbättrar mig och min träning!

Och inte hann jag mer än att skriva att jag var lite sysslolös på jobbet förrän jag idag hade kunnat jobba över. Konstigt att det kan skifta så från dag till dag. Imorgon ska jag först vara med på en minimässa med några leverantörer och sen gå på möte efter lunch så då lär jag säkert känna mig stressad. Jaja, vad är en dag på slottet? ;-)

Har du tränat idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar