tisdag 13 mars 2012

Nedstämd

Känner att jag får uppgifter ålagda mig som jag inte kan lösa på jobbet så idag kände jag att det inte är så roligt längre. I alla fall inte om jag inte får göra det jag ska. Blir lite trött på att andra personer får uppgifter som de ska ansvara för och som de sen ger till mig att utföra för att "bara för att man är ansvarig så behöver det ju inte betyda att man måste utföra dem". Jag är så trött på sånt snack! Jag kan inte heller utföra dessa uppgifter utan måste be andra om information - är det då inte lättare att personen direkt går till berörda personer? Varför ska de passera mig? Jag känner att jag fortfarande sitter med "skituppgifter" för att jag inte tydligt lagt fokus på det jag ska och vänt bort de uppgifter som jag inte vill/ska göra. Maken är ute och springer nu men när han kommer hem ska vi äta middag tillsammans och prata om hur jag kan ta upp detta med min chef.

Glömde ju att jag kommit en femtedel på väg detta år med mitt bloggande! Känns fortfarande otroligt roligt och jag hoppas verkligen att jag kan komma med insikter och råd till er läsare. Snart har tre månader gått och jag känner att jag kommit en bit på väg i min egen utveckling.

Känner du att du utvecklas kontinuerligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar