torsdag 29 mars 2012

Borta bra men hemma bäst

Är nu hemma igen efter underbara dagar i Branäs!! Vi kommer definitivt att åka dit igen och planerar redan för när vi kan åka. Det höll dock på att inte bli någon resa då min mage krånglade natten till söndag. Har ätit smärtstillande tabletter varje dag och det känns inte bra. Måste få hjälp med det här nu.

Dottern har gått i skidskola och efter andra dagen (en timma per gång) åkte hon själv upp i liften och ner i vuxenbackarna. Helt otroligt!! Då jag inte visste hur hon skulle reagera så bokade jag aldrig några skidor men sista dagen (igår) blev jag så sugen så jag hyrde för en dag. Vi åkte ihop hela familjen och hade en supermysig dag! Det var underbart!!

Hade velat skriva mer men ni får vänta tills imorgon då dottern fortfarande ligger vaken på övervåningen och vill att jag kommer upp. Och vem kan neka sitt barn en sådan önskan? :-)

Ha' en bra kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar