måndag 12 mars 2012

Aj!

Det gör ont i mina benhinnor. Gav mig ut på en löprunda förut men fick börja gå efter ca 1,2 km eftersom jag var så stum i benen. Kände ju att promenaden förra veckan var tuff och gick hårt åt på benen, jag hade träningsvärk i rumpan och baksidan låren efter några dagar, men det här trodde jag inte. Får tänka att det i alla fall var bättre att komma ut än inte alls och hoppas att benen känns bättre på onsdag när vi ska köra intervallträning. Håll tummarna!

Fint väder idag och jag valde det lunchstället som ligger längst från mitt kontor - allt för att få komma ut lite. På ledningsgruppsmötet pratade vi om företagets nya filosofi, vilket jag gillar, och jag gjorde vad jag kunde för att få prata och berätta om det jag kan inom området. Jag kände efteråt att jag måste börja strukturera upp mitt arbete för i dagsläget gör jag lite allt möjligt istället för att verkligen göra det jag ska. Det sista jag gjorde innan jag gick hem var en att göra-lista för morgondagen - och den ska jag följa!

Skriver du att göra-listor? Följer du dem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar