torsdag 8 mars 2012

Överraskning!

Ja, imorse fick jag mig en glad överraskning då min man berättar att han har nominerat mig till Mix Megapols Tjejplan!! För er som inte vet vad det är så har radiostationen Mix Megapol varje år ett plan som flyger iväg någonstans, ibland med killar och ibland med tjejer. Den här gången är det tjejernas tur och resan går till New York i slutet av mars för shopping, tjejsnack, cocktails och boende på lyxhotell. Kan det bli bättre? Jag är inte där än utan sen kommer radioprogrammet att välja ut ett antal av de nominerade och varje morgon (i några dagars tid) kommer de att säga tre namn på ett visst klockslag och den som först ringer in får åka med. Blir en perfekt anledning att börja lämna dottern på förskolan en viss tid så att jag verkligen sitter i bilen på aktuellt klockslag och kan ringa. :-D Håll tummarna för mig!

Har lite känningar i benen efter gårdagens raska promenad. Mest i benhinnorna vilket inte är så skönt. Idag har jag dessutom gått mycket på jobbet och har redan kommit upp i över 8.ooo steg - jag som knappt brukar komma upp i 5.ooo. Fast borde gå minst 7.ooo. En sak till att se över i år; att öka vardagsmotionen (som jag dessutom varit inne på redan). Fast nu ska jag gå och äta lite kall ananas.

Har du ätit någon frukt idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar