lördag 24 mars 2012

Solig men kall lördag

Man blir lite lurad av att solen äntligen visar sig och det ändå är vintertemperatur ute. Vi packade matsäck och cyklade till Härlanda Tjärn för att äta lunch. Härlig cykeltur men ack så kallt. Hade behövt mössa för jag frös ordentligen om öronen. Skönt att i alla fall komma iväg en liten sväng!

Har idag tvättat, vikt tvätt och lagt in i allas garderober. Det var välbehövligt för dotterns tvätt har legat i vårt sovrum sen nyår. Nyår. Inte undra på att jag känner mig stressad på kvällarna. Nu ska jag börja packa och sen åka och handla mat.

På tal om mat så reagerade våra vänner bra på hur vi känner inför nästa vecka. Jag oroade mig rejält och låg vaken till närmare 01 igår natt. Vaknade med hög puls och olustkänsla imorse. Det kan ju inte vara nyttigt. Pratade med vännerna direkt på morgonen och kom överens om att vi tar med mat för varsin middag i stugan och så löser vi övriga två kvällar på plats. Känns skönt att i alla fall ha det överstökat. Vi åker så att vi är uppe vid 16-tiden imorgon vilket betyder att detta blir mitt sista inlägg på några dagar. Planerar inte att ta med vår dator och jag kan inte mobilblogga så om inte vännerna har med sin så blir det inga inlägg. Hoppas ni klarar er ändå!

Trevlig vecka så hörs vi på torsdag igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar