tisdag 6 mars 2012

Lite ångest

Ja, idag kände jag lite ångest på jobbet för att jag är lite sysslolös just nu. Det är dags för mig att ta tag i mitt nya uppdrag som ansvarig för introduktionsprocessen men jag vet inte riktigt var jag ska börja. Nästa vecka kommer jag att gå ut med informationen till alla sektions- och gruppchefer på mina avdelningar och först därefter kommer jag att kunna jobba aktivt med mina nya arbetsuppgifter. I dagsläget kan jag förändra introprocessen hur jag vill men känner mig inte riktigt bekväm med det än. Imorgon ska jag vara med på utbildning för nya chefer för att se hur tjejen som haft ansvaret innan mig håller i det avsnittet. Det ska bli intressant!

På lördag ska maken och jag gå på "Ljust & Fräscht"! Jag har länge vetat att showen kommer hit men jag tyckte att det var för dyrt när jag såg biljettpriset. Men nu är det ju meningen att jag ska ta vara på nuet och göra saker som jag vill så därför bokade och köpte jag biljetter. Efter showen ska vi unna oss att gå ut och äta medan svärmor är barnvakt. Jag längtar redan!

Har du något inplanerat som du ser fram emot?

6 kommentarer:

  1. Vi skall gå på Ljust och fräscht men fick biljetter till kl 16, eftersom vi var litet sent ute. Ser också fram emot det! Kajsa har fått influensa så jag hoppas att vi andra klarar oss. Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ska också gå klockan 16! Vi kanske kan träffas en stund efteråt om ni har tid? Eller före?
      Hoppas ni förblir friska!

      Radera
    2. Kan vi höras om att ses en stund efteråt. Vi tänkte ta någonting på Gothia Bar, men hinner inte innan. Vi kan höras på tel fredag. Vi andra är friska än så länge!

      Radera
  2. Jag skulle också vilja se Ljust och fräscht inser jag nu, kanske ska kolla upp om det finns möjlighet...? Vi har biljetter till Ledin på Rondo i slutet av månaden- det ser jag fram emot!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns biljetter kvar till varje kväll här i Göteborg. Värt att kolla upp! Fast Ledin är ju inte fel heller! :-)

      Radera
    2. Åh, glömde säga Välkommen hit!

      Radera