tisdag 3 april 2012

Nere

Idag känner jag mig nedstämd och ledsen. Det började redan i bilen på väg till jobbet. Kände att jag ville gråta utan anledning. Förstår inte riktigt var känslorna kommer ifrån och det skrämmer mig. Undrar om det är för att ingenting händer i mitt liv just nu. Eller för att jag inte lyckas med det jag bestämmer mig för. Jag behöver ta mig en rejäl funderare på hur jag ska gå vidare med mitt liv. Hur jag verkligen ska nå de mål jag har satt upp för det här året.

Något positivt har i alla fall hänt på jobbet och det är att jag förra veckan tog kontakt med en person på företaget där jag jobbar just nu för att fråga om jag kunde få vara med i ett projekt som handlar om att företaget ska bli en attraktivare arbetsplats. Jag hörde ingenting förrän idag då jag fick en kallelse till nästa möte! Det ska bli så spännande!

Jag har också hållt min första utbildning idag för nya chefer gällande introduktionsprocessen. Det gick bra tycker jag och fick bra gensvar av deltagarna. Nästa tillfälle är i början på maj så jag har en månad på mig att finslipa mitt framträdande.

Har du varit med om något positivt idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar