söndag 22 april 2012

Teknikfamiljen

Dottern fick en iPad idag som en försenad födelsedagspresent så nu sitter vi här hela familjen:
Vädret inbjuder inte till att vara ute så vi har varit på lokala köpcentrat och sen bara slappat hemma. Vi skulle fått vänner på besök så jag gjorde mig till och bakade toscakaka i förmiddags men de var så bakis från gårdagens utekväll att de inte orkade röra sig.

Jag letar efter hotell i Malmö dit vi ska nästa helg. Endera dagen tar vi tåget över till Köpenhamn och även en tur till Eslöv där jag har en vän från min tid som au-pair i USA. Det blir en långhelg då vi tagit ledigt på valborgsmässoafton. På tisdagen kommer vi att se på LdBs match innan vi åker hemåt igen. Dottern får då kränga på sig pyjamas och förväntas somna då matchen slutar efter 19.

Vad har du gjort denna regniga söndag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar