söndag 15 april 2012

Sköna söndag

Dottern och jag tog en mysmorgon imorse; hon spelade på min mobil medan jag låg kvar och drog mig lite. Maken och dottern gick sen ut i trädgården och fixade medan jag tog hand om gårdagens inköp. Har börjat tvätta alla kläder då de luktade ganska starkt. Dottern lekte med grannpojken en stund och när vi ändå alla var ute passade vi på att fika! Solen var skön men så fort den gick i moln blev det kallt så det var ingen idé att ta av jacka eller mössa. Ja ja, värmen kommer väl när den kommer.

Jag har även varit och veckohandlat. Innan kvällen är över ska jag hinna tvätta en maskin till och färga håret. Min utväxt är gräslig just nu och jag tror inte att jag vill vänta en vecka till. :-) Då jag var vaken 18 timmar igår mot normala 15 kommer jag dessutom att lägga mig extra tidigt ikväll. Vill ju inte komma till jobbet som ett ras imorgon.

Har du varit ute i solen idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar