fredag 6 april 2012

Stolt...

... var jag efter att jag skickat ett sms till min första chef och frågat lite om jobbet. Vi kom överens om att jag ska ringa honom i påskhelgen för att prata lite, och det känns toppen! Ett oförutsättningslöst samtal över telefon - om inte annat för att uppdatera oss på varandras liv.

Igår hade jag en sån där skön "fredag" som jag ofta hade förut, d v s jag satt uppe själv efter att övriga familjen gått och lagt sig. Jag läste ikapp mig på mina bloggar och surfade runt lite på Internet. Dock blev det sent och jag kom inte i säng förrän halv ett. Det är sen som jag älskar min extra mycket - när han låter mig få sovmorgon till halv elva. <3

Då vädret är så tråkigt har vi bestämt oss för att åka iväg en dag tidigare än planerat. Så det blir att plocka, packa och stänga huset för några dagar.

Glad Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar