torsdag 26 april 2012

Fortfarande ont

12 timmar efter mitt förra inlägg och jag har fortfarande ont. Har fått läkartid på onsdag så jag hoppas att jag kan få hjälp då. Jag vill inte leva mitt liv i smärta så det får bli något drastiskt för att bli av med det onda.

Men inget ont som inte har något "gott" med sig. Jag har fått tvättat lite, e-deklarerat, betalat räkningar och rensat bland papper. Det är tomt på matsalsbordet så nu äntligen ska det upp en ny duk. Vår städerska kommer imorgon och ska ändå stryka så jag lägger fram en duk också.

Imorgon kommer min syster och systerdotter på besök. De stannar till lördag så jag måste börja tänka på vad vi ska packa inför vår långweekend i Malmö. Jag både bävar för och ser fram emot vår lilla trip. Om smärtan försvinner kommer jag att kunna njuta av resan men om den inte gör det så blir det inte lika roligt.

Har du unnat dig att vara långledig denna helg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar