onsdag 4 april 2012

Låg energinivå

Förstår inte varför jag fortfarande känner mig så nere. Jobbet är helt ok, livet är helt ok - ändå är jag inte glad. Till och med dottern märkte idag att något är på tok. Det gjorde ont när hon påpekade att jag inte är glad - men inte ens då klarar jag av att rycka upp mig.

Nu ikväll är maken iväg på lokal. Han och en kompis är på quizz-kväll på en pub i stan. Påskafton ska vi fira hos mina föräldrar då min mor fyller 70 år. Ser fram emot lite miljöombyte. Vi pratade om att ta med oss våra löparkläder och försöka komma ut på en gemensam tur om mina föräldrar kan tänka sig att vara ensamma med dottern en stund. Jag hoppas att det kan bli så så att jag får springa lite fortare och längre än normalt - allt för att öka min träningskvot.

Hur ska du fira påsk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar