söndag 8 juli 2012

Tvivel

Dagens repris på förra söndagens 3-timmarshopping sätter verkligen mitt positiva tänkande på prov. Idag spenderade jag över en och halv timma i samma butik, provandes bikini, baddräkter och behå. Jag var helt genomsvettig efteråt. Hittade dock en bikini (som storleksmässigt är för stor men det ser bättre ut än med en som är för liten) och en ny behå. Jag tycker att jag ser ganska normal ut i kroppen men det är något som gör att ingenting passar på mig. I Levi's-butiken hittade jag jättefina vita jeans men där den mindre storleken var för liten och den större för stor. Jag ligger alltså mellan 31 och 32 tum i midjan. Det är 2,5 cm. Helt otroligt att det kan göra sån skillnad.

Hann med lite shopping i vårt lokala köpcentrum innan jag skulle handla mat och hittade faktiskt två klänningar till semestern! De inköpen är jag nöjd med. Den ena har halterneck-skärning så det blir en utmaning att hitta en behå som funkar till den.

I övrigt försöker jag då tänka att jag måste fortsätta med min träning så att jag i och med det formar till kroppen så att jag så småningom hittar kläder som passar mig. Positivt tänkande i dess bästa form, eller hur? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar