torsdag 12 juli 2012

Latmask

Idag tog jag mig ur min pyjamas klockan två på eftermiddagen. Klockan två!!! Dottern och jag sov till klockan tio och sen gick hela morgonen åt till att mysa och invänta mannen som lastade av den sista kubiken jord, lämnade tillbaka jordfräsen och återlämnade kärran. Meningen var att man och dotter sen skulle till Universeum men dottern ville hellre leka med bästa kompisen (för fjärde dagen i rad) så de två cyklade iväg tillsammans medan jag hoppade in i duschen. Nu sitter jag nyduschad i soffan och väntar på att de här ska torka:
Det är verkligen inte bra för midjemåttet att vara hemma. Igår kväll tog vi fram lite godis när dottern gått och lagt sig och idag har jag ätit två minikexchoklad och ostbågar. Mycket lättare att vara på jobbet där det bara finns russin och cashewnötter att knapra på. :-)

Ha en trevlig dag så hörs vi senare ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar