söndag 15 juli 2012

Produktiv

Har varit igång hela dagen och det känns jättebra! Började med att packa upp och sätta upp de saker vi köpte igår. Sen har jag klippt gräset, plockat undan all tvätt samt tvättat nytt och vikt det. När jag hängde in klänningar i dotterns garderob insåg jag att även hennes kläder behöver rensas ut. Där hängde kläder från 1 år och uppåt för att jag tycker att de ser ut att passa än. Har nog missat att dottern snart är fem och halvt och är 110 cm lång. :-)

Nu äter dottern och jag middag medan mannen är ute och springer. Han är mycket bättre än jag på att upprätthålla sin träning. Nu har jag inte sprungit på över en vecka tack vare träningsvärk efter backlöpningen och sen mitt magonda. :-( Måste planera in min träning hädanefter så att jag når mina mål. Idag har jag dessutom nallat i gårdagens godispåse ett antal gånger trots att jag tröttnade på det ganska fort igår. Jag drack inte ens upp den burk Pepsi jag hade hällt upp vilket är extremt ovanligt för att vara mig. Ja ja, någon gång ska vara den första!

Dagens positiva: njuta av familjen och ledigheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar