torsdag 5 juli 2012

Onöjd

Sitter och filar på ett personligt brev inför det jobb jag ska söka. Är inte helt nöjd med vissa meningar så jag ska försöka ändra dem. Idag pratade jag med personen som har tjänsten nu och fick lite mer kött på benen. Redan innan jag pratade med hen så hade jag skrivit ihop lite men nu känner jag att jag vill ändra lite på vissa formuleringar så jag ska sätta mig med det nu.

Annars är jag nyduschad efter en lite längre löprunda idag. Fick dock gå ca 200 m efter en uppförsbacke som tog slut på mig. Men, när jag fått ordning på andningen igen så fortsatte jag och sprang resten av vägen. Så trots den tunga starten är jag nöjd och försöker att inte bli så nedslagen som jag brukar. Än så länge har jag kommit ut två gånger denna vecka och räknar med att hinna med ett löppass till.

Nej, nu måste jag återgå till min ansökan. Håll tummarna för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar