torsdag 12 juli 2012

Irriterad

Jag blir så trött på mig själv. Hur många gånger ska man få en "insikt" innan den fastnar? Varför är vissa saker så svåra att lära sig att leva efter? Är det viljan eller något annat som fattas? Vad är det som styr ens beteende? Idag har jag ätit godis hela dagen. Efter ostbågarna blev det saltgodis och Noblesse. Klockan fem insåg jag att jag inte ätit någon lunch och att det nog var därför jag nallat godis hela dagen. Jag vill ju inte äta godis! Jag mår inte bra av det. Varför fortsätter jag ändå? När ska jag lära mig? Ibland vill jag bara slå något hårt i huvudet på mig själv för jag blir så trött.

Nu ska jag snart gå och lägga mig så att jag orkar upp till min sista arbetsdag inför fyra veckors semester.

Dagens positiva: imorgon är en ny dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar