torsdag 19 juli 2012

Huvudvärk

Har ont i huvudet och jag vet inte om det beror på vädret, dåligt med sömn eller dåligt vattenintag. Dottern vaknade, återigen, några timmar efter att hon somnat och klagade på ont. Jag såg en liten vit slingrande mask och insåg att hon fått springmask. Inget roligt. Till råga på allt klarar hon inte av att svälja tabletterna vi köpte idag för att få bort dem. Ja ja, vi får ta nya tag imorgon.

Annars har jag inte gjort mycket idag. Jag sov till halv elva (dottern till elva!) och sen var hon och jag på det lokala köpcentrat. Maken har lagt ut det nya gräset men fick för lite levererat så det fattas ca tio kvadratmeter som vi får imorgon. Jag hade tänkt packa upp våra väskor från vår lilla resa men det får vänta tills imorgon. Idag ska jag försöka lägga mig tidigt så att jag inte vänder på dygnet. Ska också försöka få in en löprunda under morgondagen innan jag på kvällen träffar mina Internetvänner.

Dagens positiva: borta bra men hemma bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar