tisdag 10 juli 2012

Nya rutiner

Jag känner att jobbet, eller något annat i min tillvaro, dränerar mig på energi - och jag har ingen direkt stans att fylla på förrådet. Mitt tålamod är allt annat än bra och jag känner själv att jag blir irriterad för minsta lilla. Just nu är det semester som hägrar och tills dess behöver jag få lite mer positiv energi, och positivt tänkande. Jag har precis smällt i mig en skål med glass, nougatsås och marängtoppar. Ingen bra idé att försöka trycka undan mina känslor med. Har haft lite egentid då maken precis har varit ute och sprungit så jag kikade runt lite på nya bloggar. På en blogg såg jag något som jag tog till mig och tänker börja med här; att avsluta med "Dagens positiva". Så det börjar jag med nu.

Dagens positiva: insikten om att min livssituation måste förändras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar