tisdag 17 juli 2012

Täckningslös

Sitter med familjen på mina föräldrars sommarställe och njuter av naturen och det fina vädret! Svampplockning står på dagens schema och jag tror att dottern är mest förväntasfull av oss alla. Vi har som en årlig tradition att åka hit vecka 29 varje år och dottern älskar att gå i skogen här ute.

Igår cyklade vi härifrån och till Spiken, ett mysigt litet fiskeställe med butiker och matställen. Jag hade dottern bak på min cykel dit och maken hade henne hem. Det var tungt! Ca 20 extra kilon i motvind och backar men jag tänkte inte ge mig. :-)

Vi hade båda slut på batteri i våra mobiler så vi har inga bildbevis på dottern som gick ut i en åker för att plocka blommor - en fantastisk sommarbild!

Gårdagens positiva: 2 mil på cykel - motion som knappt känns som motion!

1 kommentar:

  1. Vad härligt med semester i dessa trakter. Jag får en längtan när jag läser! Ha en fortsatt bra semester! Kram MA

    SvaraRadera