tisdag 24 juli 2012

Oproduktiv dag

Trots intentioner att göra klart vissa grejer inför vår resa så har jag inte lyckats med mycket idag. Det jag har fått gjort är att tvätta klart alla kläder som dränktes under lördagsnatten. Nu ska kläderna torka och vikas men eventuellt får det vänta tills vi kommer hem. Besiktningsmannen från försäkringsbolaget kommer på fredag morgon och ska inspektera källaren vilket känns bra att det blir gjort innan vi åker iväg.

Dottern och jag var på kommunhuset för att ansöka om ett kort till återvinningsstationen (vi har tappat bort vårt) och då passade hon på att vada i fontänen utanför! :-)
Nu på kvällen körde hela familjen ett träningspass! Maken och jag sprang runt Härlanda Tjärn medan dottern cyklade. Det kändes oerhört bra att springa även där med min nya teknik. Det är mer kuperad terräng där så jag fick verkligen öva på mina steg och min andning. Men det känns fortfarande superbra så jag hoppas att jag kan komma ut och springa även på Mallorca

Dagens positiva: dotterns positiva och underbara humör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar