onsdag 4 juli 2012

Strandhäng

Efter jobb och middag åkte hela familjen till Härlanda Tjärn för lite strandliv. Dottern doppade hela sig och försökte sig på att simma lite. Armarna funkar men benen hänger inte riktigt med. :-) Dock tror jag att hon kommer att klara sig fint efter vår vecka på Mallorca - som det snart bara är tre veckor kvar till.

Annars är jag trött. Tog med mig mobilen i sängen igår och löste Solitaire till långt efter klockan 11 vilket inte var så bra. Imorse snoozade jag över en timma - jag orkade bara inte ta mig ur sängen. Min chef gick på semester strax före lunch och efter det blev det väldigt lugnt på jobbet. Hann städa mitt skrivbord, rensa bland papper och rensa i inkorgen.

Nu blir det presentinslagning till en av förskolepedagogerna som slutar på fredag. En av de tre. Jag var väldigt ledsen över det i början men känner nu att det kommer att bli bra till hösten. Positivt tänkande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar