måndag 9 juli 2012

Ogjort arbete

Om jag hade mina tvivel igår så var de om möjligt ännu större idag. Hela dagen har jag gått omkring med en oroskänsla i magen som jag inte riktigt vet vad den beror på. Nu på kvällen har jag försökt dränka den i godis vilket ju inte var en så bra idé med tanke på att jag skulle tänka positivt och se vad framtiden har att erbjuda genom att leva på ett bättre sätt.

Jag försöker lyssna inåt och förstå vad oroskänslan försöker säga mig. Är det att nuvarande uppdrag helt har dött p g a semestrar? Är det för att jag sökt ett nytt jobb och att det är den osäkerheten som präglar mig? Är det gårdagens stunder i provhytten som kommit ikapp mig och som försöker säga att det inte är någon idé?

Den Odd Molly-klänning som jag köpte på Tradera passade mig inte utan var alldeles för liten över brösten. Skärningen var dessutom inte helt bra för mig så jag kommer att behöva sälja den i höst. Igår provade jag en annan Odd Molly-klänning i annan modell och hoppades att den skulle passa mig (-20% på hela sortimentet). Så här ser Mercery Dress ut på mig:
Visserligen provar jag med mina jeans på mig men det är ju inte det som är problemet. :-( Första bilden är ok, d v s den funkar om jag står i profil men kolla vad som händer om jag står rakt fram. Det enda som syns är ett par gigantiska bröst! Blev jätteledsen! Är min kropp verkligen så annorlunda mot alla andras?











Jag såg också dessa skor som jag funderar på att köpa. Gillar färgen och mönstret men vet inte om jag klarar att gå i så höga klackar. Vad tycker du, är de fina?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar