måndag 3 december 2012

Arrgh

Har inte haft någon lust att göra något på jobbet idag. Som jag skrivit tidigare så undrar jag varför man får sådana dippar ibland. Helgen var händelserik och gav energi så var tog allt det vägen under natten? Imorse kom vi iväg i bra tid till fsk och jag såg fram emot att komma tidigt till jobbet. Men av någon anledning kan man inte köra fortare än 30 km/tim när det har snöat några millimeter så jag var på jobbet senare än vanligt. Suck.

Maken hade återigen bokat in ett möte efter jobbet så jag fick ta av mina dyrbara timmar och gå hem tidigare för att hämta dottern. Lämnade jobbet så att jag hade 45 min på mig. Tror ni jag hann? Till råga på allt ringer maken precis när jag parkerat utanför fsk och meddelar att han är hemma - med dottern!! Jag blev så arg att jag slängde på luren! Här har jag stressat hem, på tid jag inte har, och så har han redan hämtat. Jag var inte så trevlig när jag kom hem kan jag säga.

Nu har jag varit iväg och veckohandlat och ska lägga mig. Måste orka upp när klockan ringer och därför behöver jag lägga mig i tid ikväll. Hoppas på ett positivare inlägg imorgon!

2 kommentarer:

  1. Usch vilken dag!!
    Kram på dig, och hoppas Tisdagen blir bättre!!

    SvaraRadera