fredag 21 december 2012

Mätt och nöjd

Ja, faktiskt! Jag har ätit köttbullar och potatisgratäng samt lite julskinka. Det var gott och alldeles lagom. Till efterrätt fick vi lite Vienetta glasstårta vilket också är väldigt gott. Tiden gick dock alldeles för fort och vi fick åka hem för att lägga dottern. Vi är alla trötta idag och förhoppningsvis får vi alla sovmorgon imorgon.

Jag hade tänkt klä upp mig idag men med lite molnande värk i magen och en trötthet som inte är av denna värld orkade jag helt enkelt inte. Dock duschade jag imorse och gjorde mig fin i håret. Förstår att det är tröttsamt att läsa om mitt hår men det är först det här senaste året som jag fått det som jag vill ha det. Så så här fin var jag innan jag åkte till jobbet:
Trots att klockan bara är tio är jag supertrött och blir nog inte så långvarig. Vi skulle egentligen ha slagit in dottern julklappar nu på kvällen men jag orkade inte. Imorgon blir det späckat schema men jag hoppas att allt ska gå vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar