onsdag 5 december 2012

Hemmadag

Dottern har feber så vi blir hemma idag hon och jag. Själv har jag 37,7 men enligt 1177.se ska vuxna ha över 38 för att det ska räknas som feber. Typiskt när jag idag faktiskt tog mig upp redan halv sju för att vara ute i god tid till jobbet.

Igår var det bara åtta barn på dotterns avdelning så detta känns väntat. Hon är sällan sjuk och vi har haft tur (om man får säga så) när det gäller barnsjukdomar. På jobbet hostas och snörvlas det bland kollegorna så det är inte så konstigt att jag känner mig påverkad. Men skönt nog känner jag mig inte stressad alls. Vi har ingenting inplanerat framöver och bara jag får jobba på fredag så är jag nöjd. Alla konferensrumsbokningar ska läggas in på måndag och jag har ett stort Excelark där jag lägger in alla möten. Behöver lägga in några till som jag fick på mailen igår men inte hann med. Ja ja, vad är väl en bal på slottet!

1 kommentar: