tisdag 4 december 2012

Rensat och tankar

Idag fick jag äntligen något gjort på jobbet. Kanske inte det som står på min att göra-lista men det känns bra ändå. Jag försöker att få undan alla mail som är åtgärdade men den senaste tiden har min inbox växt till över 100 mail, och nästan hälften av dem var dessutom flaggade. Nu är utkorgen , cc-mappen och inkorgen rensad. Har lite över 50 mail kvar i inboxen och 40 av dem är på flagg så dem får jag ta tag i imorgon.

Jag har också börjat fundera över lärdomar detta år. Hur är jag som person? Hur har jag förändrats under året? Vilka är min positiva sidor? Mina negativa? Vad behöver jag jobba på? Funderar på att göra ett bokslut för 2012, så att jag kan gå in i 2013 med minimalt med bagage. Brukar ni göra något sådant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar