söndag 16 december 2012

Söndagsblues

Hade många saker på dagens att göra-lista men fick stryka det mesta då dottern kom över halv tre i natt med feber. Känns lite trist att hon är sjuk igen men bättre nu än nästa måndag. Förstår inte riktigt vad febern kommer av. Många barn på förskolan har haft feber och förkylning, liksom dottern, men att bli sjuk så fort igen utan andra symptom känns underligt.

Vi har i alla fall fått upp granen och klätt den medan maken är iväg. De skulle ha möte på hans jobb klockan tolv vilket känns lite trist och han har därför gått miste om julgransklädningen.

Jag har också diskat, tvättat och rengjort mina smycken. Inför operationen fick jag ta ur mina örhängen och ta av mitt armband och jag har sen dess haft en tanke om att rengöra dem ordentligt. Ja ja, bättre sent än aldrig!

Nu blir det julgodisbak med dottern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar