tisdag 18 december 2012

Nästan där

Febern har hållt sig borta och jag har fått i mig lite middag. Mår fortfarande inte helt hundra men det beror nog på svagheten från att inte ha ätit något igår. Känner mig inte heller helt bra i magen, det bubblar och kniper, men jag hoppas att även det går över under morgondagen. Jag kommer att jobba då chefen jag jobbar för ska opereras på torsdag och därför jobbar sin sista dag imorgon. Dessutom har jag fortfarande många mail i min inbox som jag behöver agera på innan jag går hem på fredag.

Imorgon kväll ska jag och dottern julklappsshoppa. Jag ska shoppa själv på torsdag efter jobbet och på lördag behöver jag baka och laga västerbottenpaj. Det är några av mina bidrag till årets julfirande hemma hos min syster. Det som kändes som massor av tid har reducerats till 5 dagar och nu börjar det kännas stressigt. Typiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar