fredag 1 juni 2012

Äntligen sommar!

Det har varit en konstig första sommardag med ömsom solsken, ömsom regn. Vår dag har dock bestått av tv-tittande och datorsurfande. Dottern är äntligen pigg och har ätit en rejäl middagsportion. Imorgon bär det av till mina föräldrar. Det blir bara vi tjejer då maken ska jobba. Dottern ser otroligt mycket fram emot den här resan och jag gläds med henne! På söndag tar vi tåget hem eftersom vi lämnar min bil där uppe och bara det är ju ett äventyr i sig.

Idag har jag kört igång med sockerfri juni. Samma tjej som förra gången utmanade sina vänner på FB och jag hoppade på - igen. Denna gång kommer jag ju att kombinera detta med träning vilket jag hoppas ska ge bra resultat. Juni månad kommer att även att innebära mer nätverkande och jobbsökande. Samma som en tidigare månad men det får bli så.

Hur har du spenderat denna årets första sommardag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar