torsdag 14 juni 2012

Borta

Jag har tappat bort mitt leende, mitt glada jag. Känner ingen riktig glädje över någonting och har heller inget att se fram emot just nu. Är så otroligt jobbigt att påverkas så här över händelser som jag inte har någon kontroll över. Jag vill ju inte hålla på och tänka, älta, undra, fundera men det går inte att ta sig ur det just nu.

Har i alla fall tränat igen denna vecka. Dottern följde med en vän hem efter förskolan och då passade maken och jag på att köra ett löppass tillsammans. Så skönt (efteråt i alla fall :-)) och härligt att springa ihop! Tiden var inte den bästa men jag får se det som att jag återigen hålla på att bygga upp min kondition och styrka. Nu är jag dock väldigt törstig och ska få i mig lite vatten innan jag går till sängs.

Har du lätt för att släppa jobbiga saker?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar