söndag 17 juni 2012

Nöjd

Har idag varit iväg och sprungit min runda. Ökade på från förra gången och fick bättre kilometertid än när jag sprang med maken. Han tyckte att mina steg var så små och trippande så jag övar nu på att ta ut mina steg. Det svåra blev då att få med andningen men jag försöker. Och jag ska!

Hörde på en intervju med Marilyn Manson på TV4 imorse. Programledaren frågade honom något om sömn och sa att hon hade hört att han aldrig sover på nätterna. Han svarade då att han visst sover på nätterna men att det kan bli sent då han går och lägger sig först när han tycker att han har åstadkommit något på dagen. Jag hajjade till när han sade det. Det får bli mitt mål för varje dag resten av denna månad - att inte gå och lägga mig för jag känner att jag har gjort något den aktuella dagen.

Är du nöjd med det du gör varje dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar