fredag 29 juni 2012

Check!

Kan man tänka sig - jag nådde gårdagens mål! Det tog mig närmare två timmar så jag kom i säng alldeles för sent men det var så skönt att lägga sig i ett rum som kändes städat. Ingen inre stress och oro över alla klädhögar runt omkring. Nu ska jag hålla det så här för det är så mycket skönare att ha det så här.

Sängen och makens byrå:











Garderobsdörrar, golvet och väggen:











Och min egen byrå:













Till och med städerskan tyckte att vårt sovrum var ovanligt fint medan hon suckade högt över dotterns stökiga rum. Städerskan var ledig förra fredagen så det har gått två veckor sen hon var här sist. :-)

Nu regnar det, vi har varit ute och ätit med svärmor och jag är supertrött. Jag kommer inte att orka vara vaken länge till och kommer att börja morgondagen, min sista sockerfria dag, med en löprunda.

Hur börjar du din dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar