lördag 16 juni 2012

Inlägg nr 150!

Har en lååång startsträcka denna morgon vilket innebär att vi båda fortfarande går klädda i pyjamas. Det var ju inte riktigt det som var tanken men inget ovanligt när det gäller mig. Dottern vaknade återigen igår kväll och var ledsen. Hon kunde inte förmedla om hon hade ont någonstans så jag lade mig med henne en stund i vår säng. Jag sover alltid så dåligt när hon sover mellan oss så jag tog sovmorgon till klockan 8 imorse. När jag kom ner satt hon helt själv och tittade på tv då maken jobbar idag. Duktiga tjej!

Såg när jag publicerade mitt förra inlägg att jag varit dålig på att uppdatera min blogg då snart halva året har gått men jag bara har skrivit 150 inlägg. Det är cirka 15 färre än det borde vara om jag har skrivit ett inlägg om dagen. Ja ja, det är ju inte antalet inlägg som räknas utan vad det står i dem (haha!) och även det ska jag bli bättre på.

Men först ska jag klä på oss så att vi kan börja vår dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar